[neveh-l] Fw: כנס לגבי צווי המניעה

  • From: kfar-etzion <reuw@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: צוות כללי נווה חנה <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>, צוות חינוכי נווה חנה <neveh-tech@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 03 Nov 2007 23:46:14 +0200

: כנס לגבי צווי המניעה

שבוע טוב,

*אנו מצרפים מייל שנשלח לכלל המורים לגבי התכנסות באוהל המחאה בירושלים שמתקיימת
בע"ה מחר בעניין צווי המניעה.
חשוב להגיע.

 *עבור המורים בהסתדרות שמעונינים למחות נגד ההסכם "אופק חדש", מתקיימת הפגנה בתל-
אביב  מול משרדי ההסתדרות ב11.11.08. ההפגנה מאורגנת על ידי מתנגדי ההסכם בכוונה
להביא לביטולו של ההסכם.
כדי לקבל פרטים נוספים ניתן לפנות במייל ל michalganz@xxxxxxxxx

בברכה,
מטה המאבק להצלת החינוך
פורום המורים הדתיים

  מתחזקים

  ערב היערכות לקראת צווי המניעה

  מחר- יום ראשון- בשעה 19:00

  מגיעים לאוהל המחאה ליד גן הוורדים מול בית המשפט העליון

  במאהל יפעלו פינות עבודה, שיח ולימוד שיכללו:

  1.      "חדשות המאבק" - חלוקת חומרי הסברה לקראת אפשרויות הפעולה החוקיות במידה
ויוצאו צווי מניעה.

  2.      "מכריזים בזאת" - הכנת כרזות לקראת ההפגנה ביום שני בשעת הדיון בבית
המשפט.

  3.      "הייד פארק" - פינת נואמים (במה קטנה ורמקול) שבה יוכלו מורים, הורים,
תלמידים ואנשי חינוך להציג את עמדותיהם.

  4.      "לב אל לב" - מעגלי שיח ויעוץ שמאפשרים להעלות התלבטויות וחששות לגבי
השביתה הנוכחית והמשך הדרך .

  5.      "ממשיכים בדרך- מעגלי חשיבה והעלאת רעיונות להמשך המאבק.

  6.      "מהגן ועד האוניברסיטה"- מפגש עם אנשי חינוך שבאים לשמוע ולהשמיע- גננות
שלא נלקחות בחשבון בהסכם ההסתדרות, סטודנטים מה"פורום לחינוך", אנשי סגל בכיר
שממשיכים לשבות בעצמם, מורי הסתדרות שנערכים להתמודד עם הסכם ההסתדרות "אופק חדש".

  7.      "עיר האוהלים"- מפגש עם אנשים שעברו להתגורר סביב אוהל המחאה ומשם
מתארגנים לפעילויות מחאה מגוונות.

  8.      "הפגנת תמיכה " - קבוצת מפגינים קבועה תעמוד במהלך הערב בצומת שליד אוהל
המחאה- להעלאת המודעות הציבורית של עוברי אורח ונהגי המכוניות.

  כל יוזמה נוספת תתקבל בברכה

  כולם מוזמנים לחזק ולהתחזק

  מצורפות שתי יוזמות של מורים שונים. מחר נחשף ליוזמות נוספות. בואו בהמוניכם עם
ביגוד ושתיה חמה J :

  מורים יקרים שלום,

  שמי ארז וגנר, ואני מכין כרגע שעור הסטוריה-אזרחות בנושא "התנגדות לא אלימה
ואי-ציות"

  השעור יכלול הסבר על תפיסת ההתנגדות הלא אלימה - שביתה, אי ציות ומספר מקורות.
אני אסרוק את הטקסטים ואשלח לך בדוא"ל בהקדם. אני ממליץ כבר לעיין בסיפרו של גנדהי
"אוטוביוגרפיה או סיפור ניסויי עם האמת" וסיפרו של ג'ין שרפ - "התנגדות לא אלימה",
שהוא ספר מקיף בנושא .

  אני רוצה לאסוף קבוצה כמה שיותר גדולה של מורים, בעיקר מחנכים שתגיע לבית הספר
לאחר שיוצאו צווי המניעה, תעביר את השיעור לכיתתם, ותודיע שהמשך היום יועבר לגן
הוורדים, מכיוון שהם מקיימים התנגדות לא אלימה לביצוע הצוו.

  (אני עובד על השיעור ואהיה בגן הוורדים ביום א' בבוקר)

  לפרטים והצטרפות - ארז וגנר - wo.erez@xxxxxxxxx

  מאמרי "עת למרוד" פורסם באתר NFC  להלן הקישור

  http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-25715-00.html?tag=19-33-43

  שבוע טוב ומוצלח ומלא רוח קרב !

  דוד כהן-צמח

  --