[macedonian-house] Re: Zdravo Decki

  • From: Vladimir Zlateski <v.zlateski@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "macedonian-house@xxxxxxxxxxxxx" <macedonian-house@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Sep 2009 21:58:46 +0200

Sto se odnesuva do mene ok e sledniot vikend :)

Nemanja Ivanovski wrote:
Zdravo Decki,

Bi sakal da ve informiram za zabavata kako odat rabotite.

Gi povikav slednive ljuge:

- Tomek i Renata da dojdat petok (nema da mozat da dojdat zosto imaaat field trip)
- Daniel (toj deckoto od labot, rece samo na 10 minuti moze)
- Nasiot Supervisor od Genetika (koj e ultra super, ne e tuka weekendot)
- Uste nekoi drugi (site vikaat deka tesko)

Sto e sledno vednas posle party-to e Olympix, I na nekoi od lugeto sto se na listata im smetalo zosto imalo Olympix.

Drugo edno od pobitnite faktori e deka seuste Friziderot ne e iscisten :(((( Toa treba da se sredi. Cistenjeto negovo treba 1 nedela. (zosto?) Poradi toa sto ima dosta jak MOLD growing vo nego, i treba da koristime BLEACH za da se iscisti. Toa ne e problem. Tuku problemot e cekanjeto 4 dena da stoi upalen, otkako e iscisten za da se vidi dali ima seuste microbial growth (zosto SPORES od Moldot nema da bidat ubieni od niedni sredstva oti se otporni). Ako ima pak treba da se iscisti i da se upali i poceka den dva. Toa znaci edna nedela nemanje na frizider i consekventno TOPOL alkohol.

Drugo nesto sto najveke me natera ova pismo da go pisam..... i ve molam da me razberete..... Zboruvav so moite, zosto me prasaa kako ke slavam rodenden. Im rekov na 25ti Sept, i mnogu se protiv da go slavam rodendenot porano. Mi rekoa zosto ne go napravite party-to so tvojot rodenden na Octomvri 2! Se nadevam na vasa sorabotka za ovoj issue.
Mnogu bi sakal gorenavednite ljuge da dojdat na party-to i mojot rodenden.
Pari poveke nemozam da da kontribuiram posto nemam bas mnogu. Mnogu bi sakal da imam dve-tri gajbi piva extra za koga ke doagaat Makedoncite (ako bi go pravele na 25ti Sept)

Poradi last minute attempts for changes se nadevam 100% za vasa sorabotka.

Vasiot Nemco