[ks] Tööde esitamise tähtajad

  • From: Lotte-Triin <lotte@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx, keskkonnakorraldus@xxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 09 Apr 2012 12:37:17 +0300

Tere!

On selgunud kaua oodatud tööde esitamise tähtajad.

Kursusetöö tuleb esitada õppesuunda hiljemalt 14. mail.
Bakalaureusetöö hiljemalt 15. mail ning magistritöö hiljemalt 17. mail.

Kes teab kindlalt, et hoolimata lõputöö või kursusetöö registreerimislehe esitamisel märgitud tähtajast ta siiski nüüd kaitsma ei tule, kirjutage mulle sellest palun. Ja ka need tublid, kellel töö praktiliselt juba valmis ja on täiesti kindlad, et tulevad kaitsma, andke mulle sellest palun esimesel võimalusel teada.

Lotte-Triin Telgmaa
KS-õppeassistent
Keskkonnakorralduse Ã?ppesuuna ametlik koduleht http://www.tlu.ee/kesk/
Keskkonnakorraldajad Facebookis http://www.facebook.com/pages/Keskkonnakorraldus/182107808468745