[ks] Re: Saaremaa süvasadama pressikonverents

  • From: "Aarne Tuule" <aarne@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 12 Feb 2005 22:30:40 +0200 (EET)

Lisan siis igaks juhuks teate, mis saabus mõned päevad tagasi:

Tere, projektijuhid!

Esmaspäeval, 14. veeburaril jääb Helen Noormetsa ITK-osa ainest
Turu-uuringud ja turundussuhtlus ära ja  ASENDUSLOENG toimub teisipäeval,
22. märtsil kl 14.00-15.30 aulas.

H. Noormetsa eelmise loengu slaide näete õppematerjalide all >>

kasutajanimi: PJ
parool: illgGob0 (viimane on null)
Tervitused,
Kristel Kask

tel: 64 09 445

 On Sat, 12. veebruar, 0:40, Daniel kirjutas:

Keskkonnakorraldajate infoportaal http://www.keskkonnakorraldus.net/