[koita_tous] Θέμα: [koita_tous] Re: [koita_tous] Πέμπτη 1/3

  • From: ΤΣΑΛΟΥΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ <tsaloukas_iann@xxxxxxxx>
  • To: koita_tous@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 1 Mar 2007 14:45:00 +0000 (GMT)

Κάτσε γιατί εγώ ξέρω από τον Νίκο ότι ο Μπόκος είναι ψιλοάρρωστος-έχει την μέση
του-κάτι τέτοιο και δεν έρχεται στο μαγαζί αυτές τις μέρες.
  Αν έχεις άλλα νέα για πες μου για να τα ξέρω...
  Anyway, δώστε του ρε χαιρετίσματα και πείτε του να έρθει καμιά βολτούλα από
το μαγαζί.

  υ.γ: εκκρεμεί συνάντηση κοίτα τους για κρασάκια και παραλαβή του DVD με τις
φωτογραφίες και τα βιντάκια από την παράσταση, έκανα μια απόπειρα την
προηγούμενη Παρασκευή αλλά δεν μας βγήκε. Θα ξαναπροσπαθήσω...

  Alexopoulos Alexandros <alexandros_a@xxxxxxxxx> έγραψε:
  kapoioi akoloythoyn ton Mpoko akomi ki ekei poy
paei...

--- ΤΣΑΛΟΥΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ wrote:

> Αυτή την Πέμπτη 1/3 Ο Γιάννης Τσαλούκας και ο
> Γιώργος Παπαδόπουλος αναλαμβάνουν τις μουσικές του A
> Lier Man στη θέση του...εκλιπόντος κύριου Μπόκου!
> Αν γουστάρετε ελάτε!
> Σωφρονίου 2 Γκάζι (κάθετη στη Βουτάδων)
> Στις 23:00

> Χρησιμοποιείτε Yahoo!
> Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το
> Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία
> κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
> http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr

What kind of emailer are you? Find out today - get a free analysis of your
email personality. Take the quiz at the Yahoo! Mail Championship.
http://uk.rd.yahoo.com/evt=44106/*http://mail.yahoo.net/uk