[koita_tous] Re: [koita_tous] DVD κοίτα τους

  • From: Kostas Katsaros <kostas.katsaros@xxxxxxxxx>
  • To: koita_tous@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Mar 2009 13:12:23 +0200

Νεώτερα:
Δυστυχώς δε θα είμαι στο ΓΑΜΩΧΩΡΙΟ σας αύριο, οπότε πάω αυτομάτως,
αυτοδικαίως και αυτεπαγγέλτως στο επόμενο γκρουπ. Ημερομηνία και ώρα
δε με αφορούν (γνωστός ρέμπελος), αρκεί να τις ξέρω έγκαιρα.

Φροντίστε να αερίσετε καλά το χώρο από τα μνημόσυνα μετά την προβολή,
για να παίξετε ποδοσφαιράκι απερίσπαστοι από τα λιβάνια. Σνιφ!...

Άσχετο, @ Τσιμ: Η Χαρά έχει αλλάξει mail, είναι αυτό στο Cc. Απ' ό,τι
θυμάμαι εσύ δεν ήσουνα ο γενικός δερβέναγας στη λίστα; Μπορείς να τη
βάλεις κι αυτή, γιατί μου τα 'χει πρήξει να βλέπει τα mail; Στώ!