[koita_tous] Re: [koita_tous] DVD κοίτα τους

  • From: Kostas Katsaros <kostas.katsaros@xxxxxxxxx>
  • To: koita_tous@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 16 Mar 2009 17:54:01 +0200

Λένε πως η απαρίθμηση στην ομιλία ή στο γράψιμο φανερώνει αυταρχικό
χαρακτήρα... αχ πόσο μου 'χει λείψει!!!

Δεν ξέρω πού θα 'μαι αύριο βράδυ, αν είμαι στην κωλοαθήνα θα περάσω,
αλλιώς στην επόμενη βάρδια.

Αλεξόπουλε, είδες, τον έκοψα τον τίτλο. Γιατί εγώ σε σέβομαι. Όχι σα
μερικούς μερικούς...

Φιλιά!