[koita_tous] Poreia pros to Borra..

  • From: Dimitris Dimopoulos <vensius@xxxxxxxxx>
  • To: koita_tous@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 10 May 2006 04:42:15 -0700 (PDT)

To taxidi apodeixthike pio duskolo apo oso to perimena. Sta sunora Serbias
Kroatias perasa stigmes entasis me tous sunoriofulakes na me anakrinoun gia
misi wra sta kroatika ki egw na prospathw na tous apantisw sta rwsika. Sto
anatoliko Berolino perasa mia bradia se kataliyi anarxikwn (katastasiaka
pankia, kamia sxesi me tous dikous mas). Tin 6i imera mpika stin Dania me
pureto kai ta prwta sumptwmata mias gastrenteritidas pou tha me talaipwrouse
gia mia bdomada akoma. Sto Oslo mou tin epesan kati alkoolikoi (apo tous
pollous pou exoun oi boreies xwres) gia na mou paroun tis aposkeues...

  Alla telika ta katafera... Eimai se mia poli pou thumizei tis stalinikes
poleis fantasmata pou estine o Lavrenti Mperia stin Sibiria. 5000 katoikoi pou
zoun se xulina spitia makria to ena apo to allo. Trww kreas buswna kai
katsikisio turi gia na epibiwsw. Edw den exoun ospria kai laxanika oute gia
deigma. H poli einai nekri. Ena monaxa xani pou mazeuei methustakes ki ena
cinema pou paizei sta norbigika einai oi topoi diaskedasis. Sugkatoikw me ton
Halvard Ulsung, ena antikoinwniko zwo pou spoudazei ektrofeas buswnwn se mia
topiki sxoli. Mpainobgainei sto spiti xwris na mou milaei kai otan tou lew
kati, me koitaei me ena eirwniko kai upotimitiko blema pou me ekneurizei
apisteuta. Xthes tou milisa polu asxima kai paraligo na ton xtupisw alla parolo
pou einai mikroswmos kai adunatoulis (ligoi norbigoi einai yiloi kai
gerodemenoi edw panw, oi perissoteroi proerxontai apo mia periergi lapwniki
fuli ki exoun mexri kai asiatika xaraktiristika) den fanike na fobithike.
Sunexize
 na me koita me mia upoyia xamogelou sta xeili. To ktinos... Ton misw... Alla
an den eixa kai auton tha eixa saleyei.

  Stin douleia me ithelan gia na tous ftiaxw mia gefura. Edw den mporw na
perasw statiki 2... Eixa grayei sto biografiko mou oti xoreuw kai exw energi
summetoxi stin theatriki omada tou polutexneiou. Auto to piran sobara upoyin
tous kai theloun na parw meros se ena miousikal (ena saxlo misawro theama) kai
na tous paizw piano otan kanoun dialeimma gia fagito. Simera o Asbjorn Moe ki o
Magne Joar Vandvik ta 2 megala afentika mou, mou eipan oti se liges bdomades
tha erthei stin poli mia omada arxaiologwn ki oti tha steiloun emena na tous
boithisw. Tha skabw tin norbigiki stepa mipws anakaliyoume eurimata pou na
apodeiknuoun oti katoikousan anthrwpoi twn spilaiwn edw pera prin 30,000
xronia... Egw edw kai mia bdomada sugkatoikw me enan.

  Den exw eukoli prosbasi sto internet. Auto to email to grafw sta klefta twra
pou leipoun oloi. To mono pou mou dinei dunami einai i epithumia mou na
tragoudisw to "sta kakotraxala ta bouna" oso pio boreia mporw. Ystera apo tin
apostoli tou Dimitrea stin apw anatoli metaferw kai sto Borra ta sugklonistika
logia kai tin toso omorfi melwdia. Na breite antikatastati mou to dixws allo.
To tragoudi prepei na akoustei stin parastasi. Kali tuxi kai na me skefteste.

  PS. Ligo prin to telos tha tous ekdikithw olous ki idiaitera ton skulo ton
Halvard Ulsung... Den me xeroun kala emena...

How low will we go? Check out Yahoo! Messenger?s low  PC-to-Phone call rates.

image/pjpeg