[kfar_etzion] מה חדש באתרכ"ע

  • From: yankie KE <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 20 Feb 2010 20:57:42 +0200

שלום ושבוע טוב,
  <http://www.kfar-etzion.co.il/default.aspx>
האתר של כ"ע משתנה כמעט כל יום וכדאי מדי פעם לבקר שם.
www.kfar-etzion.co.il <http://www.kfar-etzion.co.il/>

חלק גדול מן האתר מיועד רק לתושבי כ"ע. אם יש לכם בעיה ברישום ניתן לפנות אלי.
אם עדיין לא בקרת באתר הנה ההוראות להירשם:
באופן כללי שם המשתמש שלך הוא שם הפרטי שלכם (באנגלית) והאות הראשונה של שם
המשפחה.
למשל: יעקב טאובה: yaacovt
הסיסמה ההתחלתי אחיד לכולם: chaver
ברגע שאתה בתוך האתר המערכת דורשת ממך לרשום סיסמה אישי חדשה.

אם שכחתם את הסיסמה הקליק על "כניסה לחברים" והקליד את הכתובת דואל שלכם.
המערכת ישלח אליך את הסיסמה שאתו נרשמת בפעם הקודמת. כמובן כדאי להקליד את הכתובת
שאתו נרשמתם אז.
אם יש לכם בעיה ניתן לפנות אלי ואענה על כל השאלות.

יש רשימה של כל תושבי כ"ע עם מס' הטלפון, מס' נייד וקישור לשלוח מייל.
http://www.kfar-etzion.co.il/חברים/רשימתחבריםניידיםדואל/tabid/95/language/he-IL/Default.aspx

שימו לב שיש רק קישור לכתובת ולא מופיע הכתובת עצמה כדי למנוע מגורמים חיצוניים
"לקצור" את כל הכתובות שלנו לצורך spam (דואר זבל).

תבדקו את המידע שרשום לגביכם. אם יש טעות או אם אתם רוצים לשנות מידע או בכלל
למחוק את עצמכם מהרשימה נא לשלוח לי מייל.
yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx

עכשיו: מה חדש?
שימו לב שיש תפריט בחלק העליון של דף הבית (כפר עציון, חברים, היסטוריה, ענפי
המשק, וכו')
תחת חברים יש 2 קישורים שונים לכל הוועדות. יש הרבה.
הקליק על ועדה. יש שם שמות וקישורים לחברי הועדה. אם יש טעות ברשימה נא להודיע לי.
שימו לב: יש ועדות שעל הדף שלהם קישור לקבצים. תבדקו. אם יש בעיה לפתוח קובץ
מסויים יש להודיע לי על כך.

לוח אירועם:
http://www.kfar-etzion.co.il/חברים/לוחאירועים/tabid/100/language/he-IL/Default.aspx
אני משתדל לרשום כל העירואים של כ"ע.
אם ידוע לכם על אירועים (ישיבות של ועדה, אירועי תרבות, שיעורים, אירועים במתנ"ס
או בבתי הילדים, מכירות בבתים או במחסן או כל מקום אחר בישוב, שינויים של לוח
זמנים כלליים או קביעת שעות פתיחה חדשות, מכירות פיצה או כל דבר דומה וכו')
תודיעו לי על העירוא ועם הפרטים ואפרסם.
כמעת כל דבר רלבנטי.

קטעי וידיו ומצגות:
http://www.kfar-etzion.co.il/כפרעציון/וידיאוומצגות/ישראל/tabid/85/language/he-IL/Default.aspx

יש הרבה בנושאים שונים:
ישראל, מסביב לעולם, יהדות ויהודים, פוליטיקה, צילומי טבע, דברים למחשבה, רפואה,
מתכונים, שירים, טכנולוגיה ושונות
כמעט כל שבוע יש דברים חדשים. אם קבלת מצגת יפה תשלחו לי. אני אחליט אם כדאי
להוסיף לאתר.

זהו להפעם,
אם יש הערות ו/או הארות לגבי האתר אשמח לשמוע.
במיוחד חשוב לי לדעת אם יש קישורים שלא פועלים.

בברכה,

ינקי