[kfar_etzion] איסור שימוש נפציםחזיזים וכ"ו

  • From: אפרים סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: הד כפר עציון <hedhakfar@xxxxxxxxx>, תפוצה כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 14 Feb 2010 15:55:27 +0200

לכולם שלום רב
כמו בכל שנה גם השנה אני שב מזכיר ומזהיר שחל איסור מוחלט להפעיל/לשחק בנפצים
חזיזים "ושאר ירקות"למיניהם.הן מההבט הבטיחותי והן ממהבט הבטחוני.כאן יש לזכור
שצה"ל מתיחס ובמהירות לכל מה שנדמה ונשמע כירי.ידיי החילים ורגלייהם עמוסים
בפעילות בטחונית באזורנו ואין זה מן הראוי "לטרטר"את הצבא.גם המשטרה מתגברת פעילות
בחודש הקרוב ומי שיתפס יטופל על פי החוק על כל מה שמשתמע מכך אני פונה ובעיקר
להורים.נא העבירו מסר זה לילדיכם.
                                    חודש טוב.שמח לכולנו ושקט
                                      בברכה
                                               אפרים