[kfar_etzion] כשרות בשלומיאלי

  • From: משפחת קנוהל <eknol@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Dec 2009 17:04:22 +0200

ב''ה

הבהרה

שלום לכולם

כשינקי פירסם שבמזנון החדש מוכרים גם פלאפל שאלו אותי אם ידוע לי מה הכשרות
במזנון. מכיוון שאין זה ענף של הקיבוץ איני אחראי עליו ועל כשרותו. למרות זאת
שלומי פנה אלי כבר לפני כשבועיים והתייעץ איתי כיצד להסדיר את עניין הכשרות במזנון
והנחתי אותו בהתאם.
חשבתי לנכון שאין זו שאלה שאני והשואל צריכים לדעת, אלא חשוב שכל הציבור ידע עם
פתיחת המזנון מהם סדרי הכשרות שלו. לכן שאלתי באותיות קידוש לבנה.
אכן למחרת נעניתי ע''י ינקי שיש שם תעודת כשרות של המועצה הדתית ועל הפלאפל יש גם
כשרות בד''צ. אני חושב שדבר כזה חשוב שיהיה לידיעת כל הציבור ולכן אני מפרסם גם
מייל זה באותיות גדולות.
(אין הדבר דומה לענף של הקיבוץ שכשרותו באחריותי, ואף לא ליוזמות שונות של חברי
הקיבוץ שמי שרוצה סומך על כשרותן ומי שלא לא. זהו עסק חיצוני וחובה להכריז על
כשרותו בצורה תקינה)
חנוכה שמח וסליחה ממי שהבין אחרת את שאלתי הקודמת
אלישיב