[kfar_etzion] מי בעד הכלוב?

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 05 Nov 2009 19:53:34 +0200

שליום לכולם,

אני גם בעד לפתוח מחדש את הדיון על מיקום עזרת הנשים.

הפתרון הנוכחי לדעתי לא מכובד ונראה לי מאד עלוב וחובבני ולא מתאים לישוב שלנו.

לדעתי כמה שהפתרון הקודם היה לא לרוחי הוא היה הרבה יותר מכובד ממה שיש עכשיו.

אני מציע לבדוק אפשרות ועלויות של פתיחת הקיר הדרומי ולבנות עזרת נשים לכיוון
דרום.

מחיצה מכובדת ומתוכנן היטב ובהתאם לצרכים שלנו.

ינקי

Yaacov Taube

Kibbutz Kfar Etzion

DN Doar Tzafon Yehuda, 90912