[kfar_etzion] שיעורי נגינה

  • From: משפחת רהבי <rahavir@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: כל כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Aug 2009 00:21:51 +0300

לכולם שלום.

אני מרכזת השנה את שיעורי הנגינה בקיבוץ
  המורה לפסנתר תמשיך להגיע אלינו .מי שרוצה ללמוד אצלה מתבקש ליצור איתי קשר
קיימת גם אפשרות ללמוד אצלי פסנתר וחלילית. אני מאוד ממליצה לא להתחיל לפני כיתה
ד'. הכי טוב כיתה ו'. ילד בוגר יותר, ממושמע יותר, בעל מוטיבציה גדולה יותר משלים
את החומר של שנים תוך חודשיים (הייתה לי השנה חוויה נפלאה עם חסד קידר שלמדה אצלי
חלילית בכיתה ו') . חלילית היא הכלי הכי קל שיש ואני גם ממליצה להתחיל איתה, כי
זאת הזדמנות ללמוד טאוריה בסיסית בצורה מהנה. ולאחר מכן אפשר להמשיך כלי אחר.
 רמי ימשיך ללמד גיטרה למי שמעוניין.

בברכה,
מירב