[kfar_etzion] עדכוני בטחון

  • From: אפרים סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצה כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Dec 2008 23:41:06 +0200

לכולם שלום
החל מהשבת החריפו הפרות סדר. זריקות אבנים. ובקבוקי תבערה בצירים באיזור הגוש
המרכזי המזרחי ובירידה לכביש בית שמש.ציבור הנוסעים ובעיקר הנהגים נדרש למשנה
זהירות.בסיבובים היורדים לשפלה ובעיקר באיזור ג"בע  חובה להאט על מנת שלא להפגע
באופן מסוכן מזריקות אבנים.הנטיה הטבעית בד"כ היא להאיץ את המהירות ולא להאיט.על
מנת שיהיה מינמום נזק ופגיעה חלילה יש לנהוג בזהירות.אם נקלעתם לזירה של ידויי
אבנים או בקבוקי תבערה יש לדווח מיד למוקד הגוש
02-3391073 או להתקשר אלי למירס 057-8135433
חשוב מאוד לדווח על מנת לתת מענה מיידי של הצבא.
החטיבה תיגברה את הסיורים בכל הצירים אולם לא תמיד יש זמינות של הסיורים בעיקר בשל
העובדה שגל הפרות הסדר גובר מיום ליום ואף משעה לשעה
חשוב מאוד ואף חיוני לשאת אקדח בכל שעות היממה הן בתוך הקיבוץ ומחוצה לו .
כמו כן אני פונה לציבור שעוצר טרמפים ובעיקר לבני הנוער והצעירים לנהוג בזהירות
בכל האמור לעצירת טרמפים.אין צורך להוסיף עד כמה ארגוני הטרור ששים לחטיפת אזרחים
וחיילים.אנא השתדלו לעלות רק עם מי שהינכם מכירים או לעלות עם נוסע נוסף ולא לבד.
החל ממחר חוזרים ילדינו היקרים ללימודים.לא אחת חוזרים תלמידים מבתי הספר ובעיקר
מהגבעה הצהובה ברגל לכיוון כפר עציון.כאן אני פונה להורים ומבקש להמנע ככל האפשר
מהליכה לבד בכביש.
בכל מקרה או בעיה ניתן להתקשר אלי אני זמין 24 שעות במירס

                            אפרים