[kfar_etzion] Re: הגדר - תשובה לירוןרוזנטל

  • From: ירון רוזנטל <yaronr@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skedar@xxxxxxxxxxxxxxxxx, kfaretzion <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 05 Dec 2005 10:14:37 +0200

שמואל שלום

אגיב בקצרה על מכתבך.

1. ההגיון שהניע אותנו לוותר על הגדר הוא שבכל מקרה יקימו גדר על הקו הירוק (אני
מקווה שאתה זוכר מה שנאמר באסיפה) - הוכח שצדקנו ובאמת בונים גדר על הקו הירוק
(אתה יכול להיות ציני ולטעון שבגלל התגנדות כפר עציון בונים גדר על הקו הירוק, אבל
בעיניי בנושאים הרי גורל מעין אלו כדאי לאמץ יושר אינטלקטואלי....).
2.  לעניין שמרות הטבע - צא ולמד - האופציה לפגיעה בשמורת הטבע של אבו סודה היא
בניית הגדר על אדמות מדינה ולא על אדמות פרטיות של ערבים.

שמואל - יש לי הרגשה שלמרות שהנושא חשוב ביותר אנשים נוטים להביע את דעתם ללא בסיס
עובדתי תוך הטעיית הציבור, לסיכום הויכוח לגטימי, השימוש בעובדות מופרכות - מזיק .

והאמת והשלום אהבו
ירון