[kfar_etzion] הכנת רשימת שמירה

  • From: אפרים סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצה כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>, הד כפר-עציון <hed@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 03 Sep 2008 09:49:15 +0300

לכולם שלום
ביום שלישי הבא 9/9/2008  תוכן רשימת שמירה
לתאריכים 20/9-25/10/2008
א.כפי שפורסם בהד פרשת ראה ובתפוצת כפר עציון נתלתה הרשמה על לוח המודעות בחד"א
ליד דפי השמירה לנוסעים לחגי תשרי תשס"ט.הרשימה תורד ביום שלישי הקרוב.לאחר מכן
ההחלפה תהיה באחריות השומר.כמו כן מי שיודע על העדרות ממושכת מתבקש להודיע לי.
ב.רצוי מאוד לשלוח את בקשותיכם לדוא"ל שלי.או הודעה כתובה לנייד.נא לא לשים פתקים
בת.ד שלי
                                              חודש טוב
                                                   אפרים