[kfar_etzion] בעניני מיחזורנייר

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Aug 2008 16:16:34 +0300

שלום לכולם,

לפני כחודש פניתי לאמניר בנושא הצבת מיכלי נייר בכפר עציון.
הם אמרו לי שהם מוכנים להציב מתקנים תמורת תשלום של 150 ש"ח לחודש כ"א.
המתקן שהם מוכנים למסור איננו כמו המתקנים המקובלים בירושלים ושאר ערי ישראל. הוא
מתקן עשוי איסקורית (פח דק ולא מתקן שמיועד לפינוי ע"י משאית פינוי נייר).
בתוך ה"מתקן" יש שקים (מסופק ע"י אמניר) שיש למלא עם הנייר והעיתונים.  הם גם גם
אמרו שלא ברור אם אמניר מגיע לכ"ע לפינו או אם יש להביא את השקים המלאים למקום
פינוי במועצה.

כל זה נראה לי קצת מוגזם. גם לדאוג למילוי השקים וגם להביא את השקים למועצה וגם
לשלם סכום חודשי.

פניתי למועצה והם אמרו לי שהפניה בענין חייב לבוא בפניה רשמית מהקיבוץ. אמיתי אכן
פנה לאדם המתאים במועצה והם אמרו לו משהו דומה למה שאפרת כתב בנוגע לפתרון אחר.

שבת שלום,

ינקי