[kfar_etzion] הודעה

  • From: אפרים סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצה כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Jul 2008 21:10:20 +0300

לכולם שלום השבוע בימים שני ושלישי 28-29/7 אני מלווה את ילדי כפר עציון בקיטנת
חוץ.
מחליף אותי שלום קרניאל בנייד 050-7493237  קיצור פנימי 62-208.
לידיעתכם שוב נגנב נשק והפעם בראש צורים .אני מבקש מכולם להקפיד על נעילת הבתים
בשעות היממה כאשר אין איש מבני הבית.אם אתם רואים אנשים הנראים חשודים נא לדווח
מיד אלי ולשומר בשער.
להזכירכם שוב שמי שיוצא לחופש מחויב להפקיד את נשקו במחסן נשק על מנת למנוע מיקרי
גניבה
אני זמין במירס 24 שעות ביממה. לכל בעיה שלא תהיה.
                                שבוע טוב לכולנו
                                            אפרים