[kfar_etzion] בקשה

  • From: שורק <esorek@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: כללי-כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 Jul 2007 08:25:54 +0300

זוהי בקשה אישית, אני, אחיה של גיתית, מחכה לה כבר הרבה זמן שתשוב אלינו אני שולח
לך בגלל שאני מאמין שתעשה\י  משהו אנא, אל תתעלמו ממיל זה, קראו את התפילה
המצורפת, לפחות פעם
אחת, ומתוך כוונה, ושלחו לכמה שיותר מכרים.

גיתית  אחותי בת ה- 15 נפצעה קשה מאוד בתאונת דרכים ביום חמישי ה- 15.3.07.
שני הורי שלי  נהרגו באותה תאונה כשיצאו מקרית ארבע (רכבם החליק בכביש בגלל מזג
האוויר).

גיתית היא אחות, בת בכורה לעוד 7 אחים  כשהאחות  הקטנה היא תינוקת בת שלושה
חודשים.

גיתית נפגעה קשה מאוד ועברה מספר ניתוחים והיא עדיין מחוסרת הכרה.
תפילה זו אומרים, יש בכוחה להביא לנס, אם תקרא מן הלב ע"י כמה שיותר אנשים.
בתקווה שתענו לבקשתי זו, תתפללו למענה שתפקח את עינה ותשוב בע"ה בריאה ושלמה
לאחיה הקשורים אליה וזקוקים לה מאוד ולמשפחתה היקרה.
נא העבירו בקשתי זו הלאה, לכמה שיותר אנשים ותבוא עליכם הברכה.

אנא, קראו פרק קצר זה:

לרפואתה של גיתית בת שמחה

שיציל את חייה ואשר שוכבת בבית החולים סורוקה   בטיפול נמרץ .

שיר למעלות, אשא עיני אל ההרים, מאין יבוא עזרי
עזרי מעם ה' עושה שמים וארץ, אל ייתן למוט רגלך
אל ינום שומרך. הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל
ה' שומרך, ה' צילך על יד ימינך.
יומם השמש לא יככה וירח בלילה
ה' ישמרך מכל רע, ישמור את נפשך
ה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם
(מזמור קכ"א בתהילים)

אנא! אל תהיה זה שמפסיק את השרשרת הנפלאה הזו.
אלא תעביר/י לכל מכרייך, תודה.
שתזכו לרפואה טובה ושלמה
אתם ומשפחתכם וכל עם ישראל   !   !
בשורות טובות