[kfar_etzion] כללים והנחיותלקראת חופשת הקיץ

  • From: אפרים סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: הד כפר-עציון <hed@xxxxxxxxxxxxxxxxx>, תפוצה כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Jun 2008 12:05:59 +0300

לכולכם שלום רב
בעז"ה נפתחת השבוע חופשת הקיץ וילדינו שבים לביתם לחופשה ארוכה.ברצוני לעדכן את
כולם לגבי הנחיות וכללים בחופשה
טיולים באזור הגוש וירידה למעינות:
א.אין לרדת ללא ליווי מבוגר ורצוי שיהיה חמוש.
ב.חשוב מאוד לרדת בקבוצה ולא כיחידים.
כאשר יוצאים מהשער לכיוון המעיינות או לטיול באיזור יש ליידע אותי בנייד או לעדכן
את השומר בשער.
בכל מקרה אם נתקלתם במי שמעורר חשד יש להתקשר אליי במיידי או למוקד הגוש
נסיעה בטרמפים:
אין צורך לשוב ולהזכיר עד כמה חשובה הערנות והזהירות בעצירת טרמפים.כוונות ארגוני
הטרור לחטוף ביו"ש אזרחים ונערים קימת ואף מתעצמת לנוכח הארועים בעזה וההערכה על
הסלמה נוספת בגזרת יו"ש.אני מבקש מההורים והמדריכים וועדת חינוך להעביר מסר חשוב
זה לבטחון כולנו ולרוגע הנפשי שלנו.
מספרי טלפון שכדאי להכניס לנייד
רבש"ץ אפרים-057-8135433
מוקד גוש-02-9931073