[kfar_etzion] שמעון פרס - ענק

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Ruchie gmail Avital <ruchieavital@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Jun 2007 22:57:49 +0200

      שמעון פרס יוצא מביקור אצל הנשיא,  מגיע לשוק בקזחסטאן
        ורוכש בד יוקרתי. הוא ניגש לחייט, ומבקש שיתפור לו חליפה.

       החייט בוחן את הבד,
        ואומר לו: צר לי, זה יספיק אולי למכנס.
        למחרת פרס ממריא ללונדון. הוא ניגש עם הבד מקזחסטאן
      לחייט צמרת. זה יספיק
       מקסימום לשרוול, אומר לו החייט.
        בערב הוא בפאריס, אצל חייט אחר. אולי אצליח לתפור לך גרב, אומר החייט.

      פרס
        המאוכזב שב ארצה. בדרכו למרכז המפלגה, הוא עוצר ברחוב לילינבלום אצל החייט
 שלו.
        אתה יכול לעשות משהו עם הבד הזה? שואל פרס. שתי חליפות, אומר החייט. ועוד
זוג מכנסיים.
        פרס מתפלא: איך זה שבחו"ל זה לא הספיק לכלום, וכאן אתה תופר לי חצי מלתחה?

       בחו"ל, צוחק החייט, אתה ענק