[kfar_etzion] (no subject)

  • From: משפחת שמואל <sds@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: רשימת תפוצה כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Jun 2007 19:40:29 +0200

  • From: נדיה לוי <nadia@xxxxxxxxx>
  • To: 'Shlomit Buchnick-Salomon' <shlomitcoach@xxxxxxxxx>, שמואל <sds@xxxxxxxxxxxxxxxxx>, avigailevi7@xxxxxxxxxxx, nadia4@xxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 18 Jun 2007 16:35:25 +0200

From: shlomit [mailto:shlomits@xxxxxxxxx]
Sent: Monday, June 18, 2007 12:58 PM
To: Anat Mahalal; OrN@xxxxxxxxxxxxxx; Racheli or Ya'acov Aizenberg; Oshrat;
Subject: FW: נעלו את דלתות רכבכם!!!

From: Adina Goldvaser [mailto:ADINAG@xxxxxxxxx]
Sent: Sunday, June 17, 2007 4:52 PM
To: shlomit; Sara Blau; מגי מוזיר; הלר; iritliv@xxxxxxxxxxxxxxxx

  _____

From: Pery Erez
Sent: Sunday, June 17, 2007 10:43 AM
To: Adina Goldvaser; Marcel Israeli; Sarit Aharon; צילי ברושי
(tzilib@xxxxxxxxxxxxxxxx); לילי חכמוב (hlili@xxxxxxxxxxxx); מנחם פרטי
(menachem2@xxxxxxxxxxxx); Menachem Erez (menacheme@xxxxxxxxxxxxxx)

 לידידותי ולידידי

הסיפור הזה ראוי ממש לתשומת לב, ולא רק למי שנוהג/ת

בלילה, אלא גם ביום, והפושעים הם לא רק ערבים.

לי אישית קרה באמצע היום בדרך נמיר סמוך לכביש ההלכה,

ששתי מכוניות ניסו לאגוף אותי משני המסלולים: שלימיני ולשמאלי,

זה שלשמאלי ביקש שאפתח את החלון, כביכול כדי לשאול משהו

וזה שמימין התעכב לידינו כביכול כדי לעזור.

למזלי נזכרתי בתכנית בגלי צה"ל ששמעתי במקרה יומיים לפני כן

בו סיפרו כמה נשים (בתוכן חברת הכנסת לשעבר מלי פולישוק) על

התכסיס הזה, שבאמצעותו בעל הרכב שבמסלול הימני, כשדעתך

מוסחת ע"י זה שמשמאל, פותח את דלתך - אם איננה נעולה -

ובמהירות חוטף את התיק שלך, המונח על גבי המושב שלידך, ובורח.

גם הסיפור שלי הסתיים בדרך טובה, כיון שאותה שיחת רדיו ששמעתי

גרמה לי להיות מודעת יותר לסכנות האורבות לנו, והדלתות שלי ננעלו על ידי

מיידית, ברגע שפתחתי חריץ קטן בחלון על מנת לשמוע מה האיש מבקש ממני.

מאז אני נועלת את הדלתות והחלונות מייד עם כניסתי לרכב, בלילה וביום.

עצוב מאד שהגענו למצב הזה, בו אסור לנו לעזור אפילו למישהו שבמקרה

באמת זקוק לעזרה, אבל כשאישה נוהגת לבדה - זה בכל זאת עדיף על

כך שתותקף או, להבדיל, אפילו שיחטפו את ארנקה.

אנא נעלו את דלתות וחלונות המכונית!!!

חשוב, לכל מי שנוסע/ת בלילה לבד/ה

זה אמייל שאני כתבתי ובבקשה תעבירו אותו לכל הבנות שאתם מכירות.

לפני כמה ימים , נסעתי באוטו בלילה לבד , עמדתי בצומת ברמזור אדום ופתאם משום
מקום קפצו לי על האוטו 3 אנשים שניסו לפתוח את הדלתות של הרכב.

אני לא יודעת איך הספקתי ומה גרם לי לעשות את זה , אבל ישר סגרתי את המנעול
הראשי של האוטו שנועל את כל הדלתות.

קפאתי לרגע כי הייתי בטוחה שזה כבר מאוחר מידי והם מצליחים לפתוח את הדלתות.

כשהבנתי שהם לא מצליחים לפתוח את הדלתות הם התחילו לבעוט באוטו ולדפוק על
החלונות , מה "שהעיר אותי" , לחצתי על הגז וברחתי משם.

מסתבר שהם היו 3 ערבים , כנראה מקלקיליה.

אני מספרת לכן את כל זה כי משמים הספור הזה נגמר ככה , מספיק שהייתי עם חלון
פתוח או שלא הייתי מספיקה לנעול את הדלתות והספור הזה יכל להיגמר שונה לגמרי.

תמיד אומרים שטרמפים זה מסוכן , אז מסתבר שגם לנסוע באוטו שלך זה מסוכן.

בבקשה בבקשה , תמיד חושבים שלנו זה לא יקרה , אבל דברים קורים ובזמן שאנחנו הכי
פחות מצפים להם.

בבקשה , אתן נוסעות בחושך לבד, בלילה לבד , תנעלו את הדלתות!!!

זה יכול לקרות גם ברחוב הראשי באמצע העיר.

תנעלו את הדלתות!

Thanks and Regards
Eli Ayoun
 <callto://eli.ayoun1/>
Tel: 972-9-765-5368 ; Fax: 972-9-765-3996
Mobile: 972-52-501-6455
Email: eliay@xxxxxxxxxxxx
<http://mail.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=compose&to=eliay@xxxxxxxxxxxx>

  _____