[kfar_etzion] חשוב-הצעהפשוטה לשיפורהבטיחותבנהיגה-בבקשהלהעבירלמישאפשר

  • From: תמחיר <tamchir@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: אילנה נוי <ilana@xxxxxxxxxx>, דורית מועלם <dorit@xxxxxxxxxx>, פירות גולן-אייל <eyal@xxxxxxxxxxxxxxxx>, תפוצת כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jun 2007 13:24:55 +0400

עצה  ידידותית  לנהיגה  בקיץ

כידוע  חובת הדלקת  אורות ביום  הינה  רק  בחורף,אך  שמתי  לב  לתועלת  הגדולה
שיש להדלקת  האורות  ביום גם בקיץ במספר סיטואציות בהם ישנה  בעיית  ראות והרכב
שלנו  נראה  הרבה  יותר ברור עם  אורות .

1.     כאשר לרכב  ממול  יש חלונות  מלוכלכים/שרוטים .

2.     כשהרכב שלנו הינו  כהה.

3.     בימים  חמים  בהם עולים  אדים  מהכביש  והראות  לקויה.

4.     במצב  של  שמש  מסנוורת.

5.     לפני  החשיכה  כשהראות  לקויה.

אני  משתדל  תמיד להדליק  אורות ביום גם  בקיץ,ונוכחתי שכאשר האורות  דלוקים  אזי
הנהגים  ממול פחות נכנסים לצמתים  ברגע  האחרון,ופחות  יוצאים  לעקיפות  מסוכנות.

וגם  אני  שם  לב יותר  לרכבים  עם  אורות  דלוקים.

לאור  זאת אני  ממליץ  לכל  הנהגים לנהוג  כך.

בבירכת  נסיעה  בטוחה.