[kfar_etzion] סיפור קצר שפורסםבפורום סטודנטיםבאתר כיפה.מדהיםומחזק!

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 May 2006 00:22:13 +0200

                              בס"ד

                              אתמול באחת מההפסקות בכנס ירושלים ידידה שלי
סיפרה את הסיפור הבא על בחורה שחברות שלה מכירות:

                              הבחורה הלכה ערב אחד מאוחר בלילה ברובע היהודי
לבדה. האוירה היתה מאוד מפחידה אז כדי להרגיע את עצמה היא התחילה לשיר בשקט:
                              "בשם השם אלהי ישראל, מימיני מיכאל, ומשמאלי
גבריאל, ומלפני אוריאל, ומאחורי רפאל, ועל ראשי שכינת אל"

                              לאחר כמה דקות שמה לב שבחור מפחיד הולך מאחוריה
והיא נבהלה אבל המשיכה לשיר בשקט. כשעבר מתחת לאחד הפנסים, פניו עוררו בה בחילה
ופחד נורא והיא מיהרה צעדיה לכיוון הדירה והמשיכה לשיר עד שהגיעה לדירה.

                              למחרת בבוקר היא קוראת בעיתון כי נתפס בירושלים
אנס סדרתי ורואה את תמונתו של אותו בחור. היא מברכת הגומל ורצה לתחנת המשטרה.

                              בתחנה היא מספרת לשוטרים שאתמול בלילה הבחור הלך
אחריה כשהיתה לבדה בסמטאות ברובע היהודי, אבל ב"ה הוא לא התקרב אליה ולא עשה לה
דבר. השוטרים שאלו אותו האם אכן ראה את הבחורה הזאת אתמול בערב ואם כן למה לא
ניטפל אליה כי הרי היתה לבד.

                              האנס הקשיב והשיב בפליאה: "מה לבד? היו איתה שני
בחורים."

                              אותי אישית, זה צימרר. אז החלטתי לספר את הסיפור
כדי להפיץ את הנס. תעבירו למי שנראה לכם שיגיד ב"ה וישמח כי לא נטש ה´ עמו.