[kfar_etzion] הודעה לכולםמהמיחשוב

  • From: מיחשוב כ\"ע <compshop@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: KFAR ETZION <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 01 May 2005 00:29:09 +0200

שלום לכולם,
עד עכשיו היו רק שני נושאים שדורשים טיפול שוטף אצל בעלי המחשבים בינינו שעמדו על
סדר היום של המיחשוב.
הראשון היה שלכל מחשב תהיה תוכנה להגנה נגד וירוסים, שהיא מעודכנת ומופעלת כמו
שצריך. בקטע הזה המצב אצלנו טוב.
נושא שני, (שהטיפול בו קשה יותר ובו אנחנו מתקדמים לא רע) הוא נושא התגוננות בפני
וסילוק תוכנות לא רצויות שפולשות למחשב דרך האינטרנט ומפריעות לגלישה,גונבים
משאבים ואפילו מכניסים חומר לא רצוי בכח. יש הרבה סוגים אם הרבה שמות שונים ולשם
הפשטות אפשר לכנות אותם "תוכנות פולשניות". המודעות לנושא בציבור שלנו נמצאת בעליה
תמידית ולאט לאט לומדים איך להתגונן, ומה לעשות כאשר נפגעים. למי שלא מכיר,כלל
ראשון בנושא זה הוא "לא לקבל סוכריות מזרים"...דהיינו אם קופצת לך תיבת דו שיח
מעצמו ומציע לך איזה שירות חינם לא לענות בחיוב. ואם אפשר פשוט לסגור את התיבה
בלחיצה על  X בפינה עוד יותר טוב.
אני רוצה להכניס לסדר יומו של המיחשוב נושא שלישי של גיבוי חומר.
אם יש  חומר חשוב במחשב שלכם שעל אובדנו תצטערו (אם הדיסק יתקלקל למשל) כדאי לעשות
גיבוי של החומר. גיבוי אומר שיהיה לך עותק של אותו מסמך, גליון, אוסף תמונות, מכתב
או פנקס כתובות שלא היית רוצה פתאום להיות בלעדם.
אפשר לצרוב על תקליטור או להעתיק למחשב אחר . אני רוצה ללוודא שנושא זה מטופל גם
אצל החברים כמו שאנו די מכוסים בנושאים הקודמים.
מי שצריך עזרה בנושא מוזמן לפנות אלי. אם תקראו לי בבעיה כלשהיא במחשב תדעו שאני
אבקש גם לבדוק את המצב בשלושת הנושאים שהוזכרו כאן- וירוסים,תוכנות פולשות
וגיבויים.
ולבסוף בקשה .
נא לא להתקשר בענייני עבודה לטלפון הביתי 232 וגם לא להשאיר שם הודעות בענייני
עבודה.
אם זה דחוף להתקשר לפלאפון שלי 62321 (050-5836418) . אם איני יכול באותו רגע
לענות תשאירו הודעה, אני אקבל את ההודעה. אל תצלצלו שנית ושלישית ורביעית כל חצי
דקה. פשוט תשאירו הודעה.
אם העניין אינו דחוף ,ויכול לחכות למחרת התקשרו למשרד שלי 321. אם אני לא שם
תשאירו הודעה. שם אני בודק הודעות לעיתים קרובות.
ואחרון  תנסו לא לחטוף אותי על השביל  "בהזדמנות" באיזה בעיה שמפריעה כבר שבוע.
לא תמיד יש לי את היומן,לא תמיד אזכור שיחה חטופה על השביל (ובטח לא אם 5 דקות אחר
כך מישהו אחר יחטוף אותי גם).  יש בעיה תתקשרו או תכתבו לי דואר אלקטרוני .
Checked by AVG Anti-Virus.