[kfar_etzion] Re: ההצבעה האחרונה

  • From: משפחת סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: joshm@xxxxxxxxxxxxxxxxx, KE free list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 02 Apr 2005 10:24:46 +0300

למירון .תחושת הפספוס וההחמצה אינה נחלתך הבלעדית יש צורך חיוני לקבל בכל זאת משב
רוח מאותם שלא רצו בהצעת המבנה לי ברור שכדי להתקדם ולתת הזדמנות למהלך מורכב יש
לפרק את אותם חששות שבעיני מוצדקים.
להביא את הדיון בהצעה ולהצבעה נוספת .עמדתי שבענין זה יש לתת הזדמנות למהלך. הצעתי
שהתקבלה באסיפה פה אחד שבתום שנתיים מתחילת עבודת הצוות תתקיים הצבעת אמון באה לתת
מענה לאותם חברים החוששים מפני מהלכים חד צדדיים היכולים להשפיע על עתידנו
                                                                           אפרים