[kfar_etzion] Re: תוכניתלבינויקירבכניסהלמופת

  • From: סנדי עמיחי <audvske@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: benh@xxxxxxxxxxxxxxxxx, Kfar_Etzion-freelists <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Feb 2007 15:07:38 +0200

למנו שלום
ראיתי את התוכנית וראיתי את המקור. אני אולי הראשונה שראיתי את הקיר בבנייה. לתומי שאלתי את הפועל מה הוא עושה. תשובתו הייתה "אני בונה קיר בגובה שני מטר .
.שאלתי "בשביל מה?"  הוא ענה בשביל שלט למופת
אני מתנגדת בכל לתוקף לבניית הקיר. הוא מיותר, הוא לא מתאים למקום, הוא מסתיר את המבט לשרידי חדר האוכל מכפר עציון משנות הארבעים ולנוף שמעבר לזה. בזמנו "מופת" טשטש את שרידי חדר האוכל בזמן שבנו את מגרש החניה שלהם ואני חושבת שזו תהיה טעות נוראית להמשיך ולהלסתיר את השרידים של הקיבוץ שהיה כאן פעם. להפך הוא הנכון - היו צריכים להשקיע באיזור זה - לבנות שביל גישה נוחה המוביל מהכביש לשירידי חדר האוכל על מנת ולהבליט את השרידים כדי להראות לדור הבא את המעט שנשאר
אני מקוה שתתייחסו ברצינות לפנייה זו.
הציור יפה - אני ממליצה להצמיד את הציור, שהצעתם על הקיר, לבית של מופת - כך זה לא יפריע לאף אחד
סנדי
Message ----- From: "מנו בן הרוש" <benh@xxxxxxxxxxxxxxxxx>