[kfar_etzion] מייל משאולגולדשטיין בנוגעללפקקים בכבישהמנהרות

  • From: "Yaacov Taube" <YTaube@xxxxxxxxxxx>
  • To: <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Feb 2007 12:57:19 +0200

כביש המנהרות-פקקקקקקים....

תושבים ואורחים רבים פונים אלי בנושא הקשיים בכביש המנהרות. רבים אינם פונים אבל
מרגישים וכועסים במידה דומה. ובצדק!

לצערי כביש המנהרות אינו בתחום שיפוט המועצה והאחראי החוקי הוא המנהל האזרחי.
למרות זאת אני רואה עצמי כשגריר ונציג של כל הנוסעים בכביש וחש את הסבל יום-יום גם
בתור נוסע וגם בתור כתובת לתלונות.

מה שקרה היום הוא שערורייה אמיתית!

תושבים שיצאו לירושלים עמדו למעלה משעתיים בפקק בכביש! חלקם איבדו תורים לרופאים,
פספסו פגישות, אחרו לקחת ילדיהם ממוסדות חינוך, ועוד ועוד...

התברר לי כי בשעות הצהריים החליטו קבלני הביצוע של עבודות הגדר וקציני הצבא המנחים
אותם לבצע עבודות בכביש.

מטרת העבודות היא לאפשר פתיחת המעבר הרחב ביום ו' הקרוב. פתיחת המעבר, לטענת
בוניו, תקל מאד על התנועה. אני סקפטי.

הדבר לא תואם עם אף אחד מן המועצות ועד שזה לא קרה אף אחד מאיתנו לא ידע!

פניתי לקצין הממונה ודרשתי לעצור את העבודות ולהסדיר את התנועה.

התברר שבלתי אפשרי היה לעצור את העבודות והפקקים נמשכו שעות ארוכות!

פניתי לאלוף הפיקוד, האחראי העליון לנושא, והבעתי מחאה חריפה על הזלזול בזמן שלנו!

קבעתי למחר פגישה עם כלל הגורמים המעורבים בבניית המעבר כדי להבטיח שמקרה כזה לא
יישנה.

כמו כן אני מנסה להבטיח תנועה גם בעתיד בעוקף וואלג'ה! כאשר יפתח המעבר מי שיבוא
מעוקף וואלג'ה (מירושלים או הר-גילה לכיוון גוש עציון) יצטרך לחצות 6 נתיבים (!).
הדבר כמובן בלתי אפשרי ומטרת הפגישה מחר לברר איך פותרים בעיה זו.

אשמח אם אזרחי המועצה יעבירו מחאתם למשרד הביטחון, לפיקוד מרכז, למשרד התחבורה
ולמע"צ.

לחץ כזה יעזור לנו מאד!

עברנו רגעים קשים יותר ונעבור גם את זה!

אשמח את מסמך זה יתורגם לאנגלית ורוסית ויופץ לישובים נוספים.

בהערכה לעמידתכם...

שאול גולדשטיין

ראש מועצת גוש-עציון