[ke_chavrim] Re: בית מדרש

  • From: Carmel <danczi@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: yoan90@xxxxxxxxxxxxxxxxx, nachum@xxxxxxxxxxxxxxxxxx, 'אלי סומר' <eliesommer@xxxxxxxxx>, 'תפוצה חברים' <ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 05 Aug 2012 23:03:52 +0300

 שלום רב

גם אני מתנגדת לחיוב תשלום על שימוש בבית מדרש. עד היום חבר יכול להגיש כיבוד
לאורחיו ללא  תשלום. ז"א שהיתה שירות לחבר שרוצים עכשיו לחייב עליו . במילים
אחרות-  עוד הפרטה סמויה(חכו שיסיימו את חדר האוכל).
בתור נציגה של המשפחה שתרמה את המטבחון לרווחת הציבור  אני רואה בחיוב על השימוש
בו כגזל. שאלתי את מרים מ. על כך והיא הסבירה לי שלא מדובר על חיוב של שימוש
במטבחון אלא על "תפעולו". הבנתם את ההבדל? בנוסף היא אמרה שהתשלום אמור "לתקצב" את
יום העבודה  של האחראי כיוון שאי אפשר לצפות ממתנדבים למלא תפקיד  עמוס זה. וגם
רוצים לקנות ציוד בסיסי וצריך בשביל זה כסף.
נכון הדבר שהמטבחון  לא מתוחזק כראוי. באמת חייב להיות אחראי שבודק את השטח אחרי
אירוע. צריך גם הוראות כתובות שהמשפחות ידעו מה עליהן לנקות. צריך שיהיה ציוד
ניקוי בסיסי. כל זה לא היה עד עכשיו. צריך צוות מתנדבים שינהלו את הענין.  איזה
מאמץ נעשה לארגן צוות כזה? לדעתי  לא צריך לקנות שום ציוד כיוון  שיש לו בלאי
עצום.  כל משפחה ידאג לשלו.
 אינני יודעת על איזה תקציב שמחות נחום מדובר חוץ מתקציב בר מצווה וברית. אינני
זוכרת תקציב חודשי לשמחות ( לאזכרות אין תקציב כלל וראוי באמת שיהיה)

כרמל

  Click here to report this message as SPAM