[ke_chavrim] תגובהלמכתבלאוריהדסברג

  • From: אפרים ובתיה סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: יחזקאל קליין <kleiny@xxxxxxxxxxxxxxxxx>, חברי כפר עציון <Ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Jan 2012 16:23:58 +0200

לכולם שלום
במכתבי אליכם אני מבקש להתיחס למכתבו של אורי בנק שאני לא מכיר באופן אישי.ראשית
למיטב ידיעתי ושמעתי זאת גם מתושבים בתקוע ובמליאה משה סוויל התחייב לפנות את
מקומו במליאה לטובת אוריה דסברג לאחר שתבחר.היות ולראשונה תהיה לגוש המזרחי עמדה
בכירה במועצה ובוודאי לישוב כתקוע שמהווה את הישוב הגדול בגוש במזרחי.ועל כן
יודעים זאת גם התושבים וגם הוועד בתקוע.אם משה לא יעמוד בהתחיבותו אזי יאיר וולף
צריך לשקול את צעדיו
דוידי פרל הציב כסגנו את בני סווייל מאלעזר(אח של הנציג מתקוע) להיות סגנו.נציג
אלעזר במליאה הוא יאיר וולף שלא התחייב להתפטר כך שגם דוידי מטעה את הציבור בהצגת
סגן שאינו חבר מליאה מה שאומר בעברית צחה ובלשון הגששים "המצב בטטה" מכיוון שכאמור
סגן ראש המועצה חייב להיות חבר במליאת המועצה
לגבי ההתקשרות של המועצה האזורית עם משרדו של אייל ארד הבעתי את התנגדותי וגם
הצבעתי נגד מאותן סיבות שאורי מנה.במבט לאחור ולמרות כל מה שנכתב שאול הוביל את
המהלך כמובן עם יאיר. ומשרדו של ארד עשה עבודה מקצועית וחשף את גוש עציון לציבור
רחב מאוד שלא היה מתקרב לאזורנו גם תמורת "כסף וזהב" תשובתו של שאול שלא היתי נוכח
באותה עת גם אם אינה מספקת ומשכנעת לקיחת אחריות שלו ושל יאיר עם כל הקושי המוסרי
והערכי הינה אמיצה.ושוב אם היה תלוי בי היתי מחפש משרד פרסום אחר.אני מבין "שיום
הבוחר" הינו יום לסגירת חשבונות כאלו או אחרים עם הנהגת המועצה האזורית ובכל זאת
"שאו סביב הגוש עיניכם "וראו גוש ישובים פורח ומשגשג.מוסדות חינוך לתפארת מדינת
ישראל והציונות הדתית שזכו בכל הפרסים האפשריים.מתנ"ס גושי מפותח.מרכז ספורט גושי
מפותח הבאת עסקים מירושלים כרמי לוי אופטיקה הלפרין ועוד.פיתוח ועסקים במצודת הגוש
ובמרכז הגוש המעלים את רמת איכות החיים שלנו תיירות מהמפותחות בארץ קרוב ל 300.000
מטיילים בשנה כן.בזכות אוריה דסברג ועבודתה המסורה מעבר לשעות עבודה ומשכורת.
ותרומתה הנכבדת מאוד לשגשוגו של בית ספר שדה כפר עציון  מר אורי בנק אם הינך מנסה
לפסול את אוריה לתפקיד סגנית ראש המועצה(לראשונה בהסטוריה שלנו)על רקע עבודתה עם
אייל ארדלא נראה לי שזו דעה רצינית ואחראית.אשרינו שזכינו שאישה כאוריה דסברג
שתמונותיה הושחתו אתמול כיאות "לימים יפים אלו" בהם הדרת נשים הפכה "לטרנד" תהיה
סגנית ראש המועצה.אני סמוך ובטוח שיאיר ואוריה יובילו את הגוש כולו להשגים אף יותר
מהקיימים היום.יכולותיו של יאיר ומנהיגותו ידועים לכל.
לסיום רציתי להדגיש נקודה נוספת.הבחירות לראשות המועצה הינם לשנתיים עד סיום
כהונתה של המליאה הקיימת.אני קורא לכולם לתמוך ביאיר וולף לראשות המועצה על מנת
לקדם פרויקטים שעליהם הוא עמל כסגן ראש המועצה ועמל גם כעת .כראש במועצה ליאיר יש
פחות " זמן פנוי" לעסוק בפוליטיקות מקומיות ראשו רובו ככולו בעשיהזאת אני יודע
מתוקף היותי חבר בהנהלת המועצה שהיא הגוף שמקבל החלטות ומניע תהליכים אני מקווה
שנדע כולנו לשמור על מערכת בחירות נקייה והגונה
אפרים