[imadafagraad] Brainstorm: undersøgelse om fysiske rammer på Naturvidenskab

  • From: Rojin Kianian <mcrojin@xxxxxxxxx>
  • To: imadafagraad@xxxxxxxxxxxxx, kontakt@xxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 5 Jun 2011 14:31:22 +0200

Hej engagerede IMADA-folk :)

Der vedhæftede spørgeskema sendes snart ud vedrørende fysiske rammer på uni
og
Peter Schneider kunne godt tænke sig lidt feedback på det inden det sendes
afsted.

Ved godt vi er midt i eksamenperioden, men håber du kan finde 5 min til at
kigge det igennem og melde tilbage til kontakt@xxxxxxxxxxxxxxx, hvis du
mener, der mangler noget - gerne indenfor de næste par dage.

På forhånd tak.
mvh
IMADA Fagråd.

Date:   Wed, 18 May 2011 14:05:03 +0200
From:   Jakob Møller-Jensen <jakobm@xxxxxxxxxx>
To:     shald06 forward <simonhaldbo@xxxxxxxxxxx>, Rojin Kianian
<roki08@xxxxxxxxxxxxxx>, "rojink@xxxxxxxxxxx" <rojink@xxxxxxxxxxx>,
"aeter@xxxxxxxxxx" <aeter@xxxxxxxxxx>, fagligtutor
<fagligtutor@xxxxxxxxxxxxxx>
CC:     Peter Schneider-Kamp <petersk@xxxxxxxxxxxx>

Kære Fagrådsmedlemmer på Naturvidenskab

Som en del af fakultetets Future Search proces arbejder Peter
Schneider-Kamp (fra IMADA) og jeg med at lave en lille
spørgeskemaundersøgelse omkring de fysiske rammer på SDU.

Vi ønsker at grave gode ideer frem, som kan bidrage til at vi opnår et
læringsmiljø, som er bedre tilpasset fremtidens uddannelser. Som
målgruppe har vi valgt de lokale PhD studerende, da de udgør en
overskuelig mængde og må formodes at have en vis erfaring i forhold til
hvad der virker og hvad der mangler.

Vi håber at fagrådene vil være behjælpelige med lidt konstruktiv kritik
til vores udkast. Det er jo ikke sikkert at Peter og jeg har knækket
koden og spørger om de relevante ting.. Send eventuelt dokumentet i
høring hos Jeres medlemmer og meld gerne tilbage snarligt. Vi håber at
få undersøgelsen sendt ud før sommerferien.

Tusind tak for jeres hjælp.

Med venlig hilsen

*Jakob Møller-Jensen*
Lektor, Institut for Biokemi og Molekylær Biologi

Tlf.

6550 2423

Mobil

2074 5191