[ieee-sb] Re: svecana vecera, moj posao, sastanak itd

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Nov 2009 20:59:07 +0100

Hehe, postoje brojni flame warovi po news grupama kako se pravilno
komentira, ali da, slažem se s ovim navedenim. Doduše, gmail klijent a i
brojni drugi su dijelomično krivi jer automatski stave cijeli quote history
i sakriju ga, tako da mi koji to korisimo ne kužimo da imamo jednu rečenicu
i cijelu plahtu quotova. :)

A i razni klijenti drugačije to označavaju, pa recimo ovaj gore Jelenin post
mi je cijeli zbrčkan što se tiče citiranja...

Uglavnom, onda dodam ekipu na listu pa možemo probati s tim. Nemojmo ipak za
svaki slučaj zaboraviti ovu staru listu, da se možemo vratit ako ne bude
okej.

Ovo za dodatnu listu smo nešto već pričali. Inače, i ova lista ima
"poddomene" koje mogu posetirati, tipa "
ieee-zagreb-sb-moderators@xxxxxxxxxxxxx" ili slično. A pričali smo i da bi
ta dodatna za detalje mogla biti i google grupa jer omogućuje forum like
komunikaciju što nije loše za dogovore. Uglavnom, kako god želimo, možemo se
dogovrit.

PS: pretpostaljvam da su tu i novi članovi na popisu? Jel ih bilo na
sastanku u sri?