[ieee-sb] Re: svecana vecera, moj posao, sastanak itd

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Nov 2009 09:35:18 +0100

Eh, da, večera je 30.-og, tako da mislim da ništa od toga s obzirom da imam
tu večer u 18 jedan MI, a drugi dan odmah ujutro u 9 drugi, i to gadni. Osim
ako ne naučim sve to unaprijed. Hm. :D

U vezi liste, ljude se lako doda, samo bi bilo zgodno kada bismo imali popis
baš mailova. (kada kopiram iz gmail ili webmail, onda mi radi mapiranje u
prava imena ili nickove pa moram jedno po jedno ručno provjeravat...).