[ieee-sb] Re: svecana vecera, moj posao, sastanak itd

  • From: "Jelena Matovina" <Jelena.Matovina@xxxxxx>
  • To: <ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Nov 2009 08:55:28 +0100

meni se super svidja!

odlican je :)

sad moramo sve ove ljude tu natrpati :D

-svecana vecera, imas do petka se prijaviti, ugl. dajes simbolicnih 100kn tak
da znaju da dolazis iako je vecera punopreko 100 kn :) Uglavnom bit ce 30.11. u
hotelu internacional (svedski stol kak sam cula) i onak malo se sredis :)

ak imas jos kajza pitat, salji :)

p.s. prijavljujes se Szabi na mail. :)