[ieee-sb] Re: [ieee-sb] RE: [ieee-sb] Sastanak, sutra, 13:00 h, naš mali ured

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 21 Sep 2010 13:06:38 +0200

Hehe, da. S tim da je na agendi točno pola od ideja i planova koji su se
formirali zasad. :)

Nego, Jelena, da ti ovim putem poželim sretan put, i sretan boravak u
inozemstvu. Uživaj tamo, sjeti se što ti je Marko rekao :D, i najbitnije
vrati nam se natrag. :)

A kažeš da ideš u četvrtak? Onda se možda i vidimo na aerodromu. Meni avion
ide u 10 i po. :)

lp,
Igor