[ieee-sb] Re: Tjedno izvjesce

  • From: "Jelena Matovina" <Jelena.Matovina@xxxxxx>
  • To: <ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Mar 2010 22:43:27 +0100

Bok svima!

Svaka vam cast i stvarno kapa dolje! I naklon! :)

Ja sam se danas vratila u Zg i jedva cekam sljedeci sastanak da mi ispricate
kako je bilo!

Ako moze, stavila bih sastanak vec ovaj tjedan u srijedu 24.3. u 13h? Je li
tako bilo prosli put?
Javite mi kako je bilo prosli put jer imam pamcenje kokosi...

:D

Pozdrav svima!