[ieee-sb] Re: Simpozij o autoindustriji u Hotelu Antunović

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 18 Sep 2010 10:54:28 +0200

Oba mjesta su još slobodna!

Zar nitko ne želi ići? Ajmo ljudi, javite se. Zar je moguće da nema nekoga
tko bi htio provesti dio dana u Hotelu Antunović?

Jasno mi je da vjerojatno imate neko predavanje u to vrijeme. Ali predavanja
će uvijek biti, i ovaj tjedan, i drugi tjedan. Nemojte zbog nekih dosadnih
predavanja propuštati ovakve stvari.

Ako se nitko ne javi, ekipa iz Sekcije će biti jako razočarana, i neće tako
lako dijeliti pozive ubuduće.

--
Igor