[ieee-sb] Serija predavanja studenti studentima

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 16 Sep 2010 22:03:24 +0200

Bok svima.

Iza ovog misterioznog predavanja stoji jedan nadasve jednostavan projekt.

U kontaktu sam s nekim kolegama koji su trenutno na *internshipu* u raznim
poznatim kompanijama po inozemstvu, primjerice u Facebooku i u Googleu. Oni
su izrazili interes da prenesu svoja iskustva, i to u vidu ležernih
predavanja uz puno interakcije i druženja.

Također, tu su i kolege koji su tek počeli ili počinju raditi u raznim
firmama po HR i šire, bilo da su diplomirali ili su još na faksu. I njihova
iskustva s traženjem i zadržavanjem posla te prvim dojmovima bi također bilo
zanimljivo čuti. Većina je vrlo pozitivno reagirala na spomen ove ideje.

Nemojmo zaboraviti ni našu dragu Jelenu, koja je trenutno u Grčkoj gdje
marljivo utire karijeru i zaboravlja stare prijatelje koji su ostali doma.
:p

*Dakle, suma sumarum, radi se o seriji predavanja koja bi držali studenti
(+friški ne-studenti) studentima, a strogo su vezani uz nekakva prva
poslovna i strukovna iskustva, bilo to u vidu stalnog zaposljenja ili pak
stručne prakse.*

Koji je smisao ove najave? Smisao je da dobijem feedback, pokrenem
brainstorming, i logističku pomoć. Također, ako znate prikladne kandidate,
ili i sam jeste jedan, molim vas - javite kako bismo uključili što veći skup
iskustava.

lp,
Igor