[ieee-sb] Sastanak u ponedjeljak u 16 h

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 30 Mar 2011 16:39:31 +0200

Pozdrav svima. Evo nakon dužeg vremena i zimske stanke najavljujem prvi
ozbiljniji sastanak. Održat će se u ponedjeljak, u 16:00 h u našem uredu.

Na sastanku će biti prisutne i Jelena Božek, koja je sada Student Activities
Officer, te Iva Bojić, nova predstavnica studenata hrvatske sekcije.

Neke od stvari koje planiramo proći na sastanku su:

- plan aktivnosti ogranka do kraja akademske godine (npr. company visit,
predavanja, radionice, social event, team building)
- financije i trenutni budžet, i što sa svim tim novcima :)
- novi izvršni odbor
- nova akcija učlanjivanja
- Student Branch Congress centralne Europe u Linzu
- mogućnost organiziranja telekonferencijskih sastanaka sa drugim ograncima
u TCR dvorani (hrvatskim, ali i šire)
- neki operativni i logistički detalji u vezi samog ogranka

+ sve što Jelena i Iva predlože
+ sve ideje s kojma vi dođete
+ ono što sam još htio reći, ali sad sam skroz zaboravio i sjetit ću se
kasnije

Toliko zasada.

Lijep pozdrav,
Igor