[ieee-sb] Re: Sastanak - srijeda 24.3. u 14:00h na novoj lokaciji :)

  • From: "Jelena Matovina" <Jelena.Matovina@xxxxxx>
  • To: <ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Mar 2010 17:38:12 +0100

Hey ljudi,

nadam se da me necete nasjeckati nakon ove poruke ali moj "dragi" sef je rekao
da sutra idemo u London tako da mene nema na sastanku. S Igorom sam se malo
cula prek maila i rekla sam mu za preuzimanje IEEE-a ali o tome cemo kasnije
malo detaljnije.

Ako vas i dalje ima dovoljno za sastanak, slobodno doletite u Medu i bez mene :D

Ja se ispricavam DUBOKO duboko! Kad se vratim, platim pivu svima! :D

Sretno vam na ispitima, cujem da su sad ti tjedni ;)

Pozdrav svima!