[ieee-sb] SB Konferencija u Linzu & jobfair

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 May 2011 13:42:01 +0200

Pozelio bih ovim putem sretan put nasoj dragoj predsjednici Tei i ostatku
hrvatske delegacije koja ovaj tjedan putuje u Linz na konferenciju
studentskih ogranaka centralne Europe.

Uzivajte, pazite sto radite (:D), i vratite se s idejama, entuzijazmom i
mnogo novih poznanstava i kontakata. Siguran sam da ce vam biti dobro.

A ostatak ekipe, budite aktivni, bit ce jos slicnih prilika za putovanja i
druzenje.

Takodjer, podsjecam sve na jobfair@fer sljedeci tjedan. IEEE ima stand, i
treba netko da ga popuni.

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0ApmRc40XgTNFdGU3NXdUR2VxX0Iyd3RmOEtfN3NzVlE&hl=en&authkey=CJewudYC

Upisite se u tablicu i radite drustvo ostatku ekipe koja bude tamo. Ako ima
kakvih pitanja slobodno pitajte ili mene direktno ili ovdje na listu. Svi
novi clanovi kojima ovo bude prvo dezurstvo dobit ce briefing u vezi
kljucnih informacija tako da se ne brinete. Isto tako, kao nagradu ocekujte
i IEEE majice! Dodjite, neka nas bude vise na tom standu tako da se mozemo
zajeba... zafrkavat i uzivat.

LP,
Igor