[ieee-sb] Novi sastanak - srijeda 14:00

  • From: "Jelena Matovina" <Jelena.Matovina@xxxxxx>
  • To: <ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Mar 2010 15:35:08 +0100

Sljedeci sastanak u nekoj pivnici :D Samo, cekajte me da se vratim s puta :P

Znaci, novi sastanak, isti termin kao prosli put 14:00 u nasoj ucionici a onda
mozete ici di ocete, pa i u pivnicu bez mene :(

Sljdeci sastanak vodi Igor i Vinko, 2 stupa naseg IEEE-a :D

trebamo dogovoriti
- akciju uclanjivanja - reklama za istu, raspored tko kad stoji  i darovi za
nove clanove (pitati Marka).

- novo vodstvo :) koje ide u Beldziumm (probat cemo vas progurati nekoliko!!!
Nek skrtci malo daju para!!) :D

- predavanje onog lika iz EDF-a i reklama za istog. Jooo jedva ga cekam Bosko!
:D

Zivili mi, ja cu mislit na vas u ukomiranom stanju usred gejzira
heheheheheeeeeeeeeeeeeee

Jelena