[ieee-sb] Re: Novi sastanak

  • From: "igor b." <ecnelis@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 14 Mar 2010 15:50:39 +0100

2010/3/14 Vinko Lesic <Vinko.Lesic@xxxxxx>:

> Mislim da ne bi trebalo biti problema zbog toga. Ako je Company Day u aleji
> laptopa kao do sada, sve je ok, medjutim ako je u auli, mogla bi biti guzva.
> Posto smo vec stavili obavijesti i plakate mislim da bi se trebali drzati
> plana.
>
> Sta drugi misle?

dogovoreno je s bestovcima da ćemo se preseliti u aleju laptopa. što
se tiče plakata i obavijesti, nije to problem. obavijest se lako
ažurira, a i više ljudi dođe jer vide štand nego zato jer vide plakat.
a u aleji će biti i skupljanje novaca za fer2net tako da će to biti
dosta prometna lokacija.

igor

--
http://hyperglitch.com