[ieee-sb] FW: Posjeta kompaniji

  • From: "Jelena Matovina" <Jelena.Matovina@xxxxxx>
  • To: <ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 May 2010 12:40:56 +0200

Ptice moje idemo!

Napokon sam dobila odgovor nakom du?enja ali barem sada znamo!

Igore (Belsa :D) mislim da je najbolje da ti stavis obavijest na nasu web str
jer ti znas nas kontakt mail! Jesi se sjetio passworda? hahahahaa
Samo stavi da idemo u posjet ovoj kompaniji razovarati o njihovim prozivodima a
najvise o njihovom najpoznatijem proizvodu Rrrrrvacki auto! I da ima malo
mjesta pa nek se brzo jave!

Kasnije lako na fer2 s ekipom dogovorimo jos koji termin :)

Sretno na ispitima! :)

caocaooo

Postovana,

ispric(avam se na kasnjenju sa odgovorom, malo nam je guzvovito...
Odgovara nam srijeda, 02.06. i predlazemo termin u 10 sati. Ako Vam
odgovara potvrdite pa se vidimo.
Naredne termine mozemo dogovoriti na licu mjesta...

lp

--
Tomislav Bosko
Sales Manager