[ieee-sb] Re: FW: Dok-Ing XD projekt

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Jun 2010 11:35:13 +0200

Zanimljivo.

Dakle, svi koji ovo čitaju, ovo je prilika za vas ako ste zainteresirani i
spremni za tako nešto! Što prije, jer ubrzo info stiže i do ostalih, čim
proširimo vijest. :D

A što se toga tiče, Jelena, postoji način da dođemo direktno do onih koji se
tiče, ili možemo koristiti i standardne kanale. Dogovorit ćemo se, čim
prije.

lp,
Igor