[hu-nvda] Érdekes jelenség!

  • From: "R�t�ti A. Kriszta" <akriszta71@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Feb 2009 21:12:01 +0100

Sziasztok!

Egy érdekes jelenségre lettem figyelmes (NVDA 0.6P3 Portable verzió), hogy amikor kapok egy levelet, és arra a reply (ctrl+r) billentyűkombinációval válaszolni szeretnék, akkor a különböző karakterek úgy viselkednek, mintha egy internetes oldalon mászkálnék, pl. ha lenyomom az i, tehát i, mint Ilona betűt, akkor listaelemnek nézi, és közli, hogy ezen a lapon nincsen listaelem, ha egy h, tehát h, mint Helén betűt nyomok, akkor közli, hogy ezen a lapon nincs címsor, de ez csak akkor van, ha reply funkcióval próbálok válaszolni. Pl. le akarom írni azt a szót, hogy "szia", akkor az i-nél nem jutok tovább, mert leírom, hogy: "Sz", majd amikor az i-t nyomom le, akkor közli, hogy nincs több listaelem, és nem is tudok csinálni semmit. Ha a nyilakkal nézegetem, akkor csak annyit mond, hogy eleje,meg, hogy vége. Megnéztem azt hiszem ctrl+felnyíllal, hogy arra mit mond, és ott van az "Sz" karakter/karakterek beírva, de egyébként nem olvassa fel, mint normál esetben.

Nem ragozom tovább, szerintem így is túl hosszan írtam, és sok benne az ismétlés is talán, csak szerettem volna a jelenséget körbejárni, mert nemértem, hogy ez mitől lehet. Más is tapasztalta ezt a jelenséget? Vagy én állítottam el valamit az NVDA-n? Mi lehet a megoldás? Most ezt a levelet NVDA-val, és a fent említett verzióval írom, na, de ezt nem reply funkcióval, hanem új üzenetként, ja és Outlook express levelezőprogit használok.

Tudnátok segíteni, mi lehet ennek az oka? Eddig még ilyet nem tapasztaltam a korábbi verziókban, és sajnálnám, ha nem tudnám megoldani ezt a dolgot itt sem, mert szerintem a stabil portable verziók közül ez a 0.6P3 portable a legjobb, nekem legalábbis ez tetszik legjobban, még az msn is működik:-)))), leteszteltük, erre jönnek nekem ilyen jelenségek.
Ilyen csúnyák!:-)))

Segítségeteket előre is köszönöm!

Sziasztok!

Üdv:

Kriszta

<Annakellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű!>

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda