[hu-nvda] nvda+msn

  • From: Ócsvári Áron <oaron1@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 21 Nov 2008 18:16:25 +0100

Sziasztok!
Van NVDA-nak egy fájlja, amibe be kell írni az msn előzmények (history) mezőjének a nevét, és akkor lehet a nyilakkal is olvastatni. Beírtam, hogy "előzmények" (kis-nagy betüvel is próbáltam), de egyik se működött... vajon miért? Van erre valami ötletetek (főleg Tominak, gondolom ő van az ilyenekben otthon)...

     Üdv: Áron
------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja
tolteni a legujabb verziot.