[hu-nvda] nvda, bejelentkezés

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 28 Feb 2010 22:23:16 +0100

Sziasztok!
Meglett a hiba.

valahogy véletlenül lenémítottam az nvda-t a bejelentkező képernyőn, míg a
normál módjában nem. Így esett meg, hogy el volt némulva.

Most már csak egy kérdésem maradt.

Mitől függ, hogy melyik hangeszközön indul az nvda_service (nonvisual desktop
access szolgáltatás)?

az asztali gépemen induláskor is az usb-s fejhallgatón indul, a notebookon
viszont kizárólag a notebook hangkártyáján hajlandó megszólalni, hiába van
bedugva az usb-s hangszóró. Már próbálkoztam azzal, hogy a
windows\system32\config\systempprofile\application data\nvda mappában lévő
nvda.ini fájlt átírtam "microsoft hangleképző" volt az aktuális e-speak
hangeszköz, ezt hiába írtam át defaultra és vissza, nem segített.
az sem segíttt, hogy a synth = espeak bejegyzést átírtam synth = auto-ra.

Van valami ötletetek?

Köszi.

S.geri