[hu-nvda] Re: más felhasználó

  • From: Rob <robjoy@xxxxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 17 Apr 2011 10:25:21 +0200

Hello,

Automatikusan elindítani korlátozott fiókból rendszergazdai jogokkal nem hiszem hogy menni fog. A trükk az, hogy az NVDA-nak ugyanolyan jogai legyenek mint a használandó programnak, függetlenül attól, hogy honnan indították. Tehát rendszergazdai fiókból, korlátozott joggal indítva rendszergazdai programokat nem fog olvasni.

Ami még megoldható, az a futtatás mint rendszergazda a korlátozott fiókból, de sajnos ez sem igazán automatizálható.

Mindenesetre én ajánlanám az említett programok tesztelését ilyen téren, ha egyik sem megy igazán, utánanézhetek, hogy lehet-e ezt valahogyan automatizálni.

Üdv,
Rob

On 2011.04.16. 23:41, Dr. Simon Gergely wrote:
Szia, Robi!
Köszi, megnézem az általad ajánlott programokat.
További kérdésem lenne: Hogyan tudom az NVDA-t rendszergazdai jogokkal automatikusan elindítani? Egyelőre csak a párbeszédpaneleken lévő beállításokat láttam. Az a helyzet, hogy amikor a rendszergazdai fiókból indítottam a thunderbirdet a korlátozott fiók jogaival, akkor sem olvasta az NVDA, csak az ablak címét. Teszek még egy kísérletet, illetve megpróbálok rájönni, hogyan indul az NVDA, mert az indítópult mappákban nem találok parancsikont, szóval valószínűleg a beállításjegyzékből.
S.geri
------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja tolteni a legujabb verziot.