[hu-nvda] más felhasználó

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: "hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx" <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Apr 2011 17:11:17 +0200

Sziasztok!

Sürgős segítségre lenne szükségem a következő kérdésben.

Hogyan tudom az nvda-t használni akkor, ha más felhasználói jogokkal szeretnék egy programot futtatni, mint amivel be vagyok jelentkezve?

Az alapprobléma a következő:

Korlátozott fiókból dolgozom, de az Infra Recorder nem fér hozzá a cd-íróhoz.

Ha a futtatás, mint parancsot használom, az NVDA nem olvassa a programot, ha rendszergazdai fiókkal futtatom.
A rendszerem jellemzői:
- windows xp home sp3,
- NVDA 2011.1 telepítős, be van kapcsolva az nvda használata a bejelentkező és biztonsági képernyőkön (NVDA-service.exe) és az NVDA indítása a windows bejelentkezését követően, - alap fiók korlátozott, amiből az infra recordert futtatni szeretném: rendszergazdai jogú, - biztonságos ki- és bejelentkezés (régi típusú, nincs gyors felhasználóváltás és üdvözlő képernyő).

mit nem szeretnék: rendszergazdai jogúvá tenni a használt fiókomat. Indoka: ha vírusfertőzést kapok, sokkal könnyebben megborítja a víruskeresőmet, mint a korlátozott fiókból. Ezért is állítottam át korlátozottra. Nem szeretném alapfióknak a rendszergazdait, mert ha abból indítom el a korlátozott fiókom programjait, már amelyik egyáltalán bekerült a rendszergazdai fiók profiljába is), akkor szintén nem használható az NVDA. Tehát ha a rendszergazdai fiókból indítok egy thunderbirdet a korlátozot fiók jogaival, hisz ebben a fiókban van a levelezés és a címjegyzék, az NVDA nem használható, mert csak az ablak címét olvassa fel, de semmit sem, ami benne van. Ugyanez a helyzet a parancssorral is, ha nyitok egy parancssort akár rendszergazdai fiókból a korlátozott fiókkal, akár a korlátozott fiókból rendszergazdai fiókkal, az NVDA nem működik és el sem lehet indítani a parancssorból.

A fenti problémát, ha eddig nem került volna elő valahol, javasolnám jelezni a fejlesztőknek.

Ha van valakinek használható ötlete, megköszönném, fontos lenne, mert szeretnék cd-t, dvd-t írni. Ha van valakinek ötlete más használható cd-író szoftverre, amely nem követel endszergazdai jogokat, megköszönném. Neróval rossz tapasztalataim vannak, azt nem szeretném, mert egy-egy cd / dvd megírása után szabálytalan műveletekkel kiakadt és hasonló. A Cd Burner XP Pro-t próbáltam, de nem jó a felülete. Az Infra Recorder megfelelne, ha rendszergazdai joggal futna mellette az nvda is valahogyan.

A segítséget előre is nagyon szépen köszönöm, sziasztok!

S.geri
------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja
tolteni a legujabb verziot.